Tuesday 27 December 2011

Takda tajuk !


Now pukol 2.30 am . Aku taley tido . Hmm , buhsan okayy . Nextweek dah start skola . Okay , buhsan ! Barang skola apa suma aku xbeli lagy . Nty mula lahh nk gelabah suma kann . Btw , bila nk tao dpat Skola Vokay kea tak nie ? Aku mntk skola Vokay , tp dkat Espie . Kalau dapat , insyallah aku pegii . Kalau dpat lah kan , kalau xdpat skola Syed Alwi tuh lagy lahh nmpknya . Aku pown rasa mcm nk pegi jah Espie tuh , sng siket kann . Aku xdkat lagy dah dgn Capital S . Relationship aku dgn dea xtahu mcm mana masa tuwh , skang pown xbrpa nk okay apa lagy kalau jaoh nty kann . Break kowt agknya ? Haa , dunno . Gpown aku xharap laa nk cple jaoh-2 nih . Sebot pasal si Capital S relationship ktorg kekdg okay kekdg tak . Kekdg baek , kekdg gadoh . Semlm dah okay , but tadi tyme otp mcm biasa lah kan gadoh lagyy .. Aku dgn dea xbuley sngt slalu otp or text , msti nk gadoh jah . Bila tyme tgah okay , sumanyaa sweet jah . Bila gadohh , haa mcm nk perang dunia ohh . Slalunya kalau gadoh dgn dea , aku mesti nanges kan ? But kaly nie aku xnanges okayy . Heran jugk . Dah hilang kea perasaan syg aku dkat dea ? No way ! Xmungkin laaa . Aku still sygkn dea even perangai dea sumtimes menyakitkn hati aku . Hm , okay bye :)

No comments:

Post a Comment