Saturday 8 October 2011

PMR ! =='






Huuu , exam dah nak abeh . Tinggal lagy 2paper jahh , Math n Kh . Lepas tuhh lega dah , buley enjoy sumaaa . Wootwoot :D Bm n Bi cm susa siket lahh . Bm bhgn B tuh aku buad dua perenggan jahh , tadak idea . Ttba otak pih blank pulokk , haihh -,- Bi pown gituu , sec A susa mcm apa lagyy . Aku buad tiga perenggan jah pastuh tinggal . Serius xtao nk tulis apa lagyy . Krgn BI tuh aku mengarot apa xtao . HAHA ! -,- Sjrh pown susaaa . Untung lahh objektif jahh , huuu :D Yg laen alhamdullilah aku buley buadd . Bm n Bi aku target A , tp xtao lah buley dpat kea dakk . Hmm , tawakal saja lahh , hee xD Esok last , Math n Kh . Allah , Math ? Ishh , takot taley jawab nie . Slalunya Math tapena nk lulus . Dowk failed derek , HAHA ! Tapala , nk kena pih pulun studyy Math niehh , HAHA kbyee :D

No comments:

Post a Comment