Sunday 16 October 2011

Second date :D





Okayy , kelmarin aku klua ngn yusrii . Mula-2 tuh xcnfirm lagyy , then tny mama . Dea bg klua . Pukoy 2 tuh kiranya kena ada kt kangaq dahh lah en . Then dea cal aku , 

Him :  Ada mana ?
Me : Umah jah lagy . bie ada mana ? 
Him : umah lagy ? Ishh , otw dah lah . 
Me : HAHA , nk klua dah aa nih . Kbye , 
Him : Haa , okayy . Bye 

Pastuh aku klua lahh pd umahh . Abah aku antaq , aku suroh dea antaq aku kt the store . Then aku tngu lah kt the store tuh . Tngu pny tngu smpai pukoy 2.30 dea xmai lagyy . Gyla bengang . Pukoy 2.40 centu dea cal aku . 

Him : Ada mana nih ?
Me : Kt the store dah lahh . Ada mana ?
Him : Tngu sat , nk smpai dah .
Me : Dowk nk smpai pd tadi lagy . betoi-2 aa . Ada mana ?!
Him : Lawak jah , kt umah lagy . Otw nk klua .
Me : Ouhh , kt umah lg ? Td dowk otw-2 palahotak apaa ? Mcm **** aihh .
Him : Tadi otw nk mandyy , hee .
Me : Mcm apa aa . Kalu sblom pukoy 3 xsmpai lagy , beby balekk .
Him : Lahh , beby jgn cmnie . Tngu lah satt .

Aku letakk , serius bengang gylaaa . Dgn hangat bagaii , err -,- Pastuh pukoy 2.50 dea smpai . 

Him : Lama tngu ?
Me : Haa , byg lah . pd pukoy 2 tadii . Lea pukoy bp dahh ? err -,-
Him : Alolor , soryyy . Xsngaja . Mara kea ? Saheh dowk maki xsangga kann ?
Me : Halaa , tao dak kata hangatt . maki ? ishh , tadak aa . Buley sabaq lagy kowt . beby bukn mcm bie , nk maki sana maki sini ;D
Him : HAHA , tipu lah tuwhh . Soryy . Kita nk p mana nih ?
Me : Hmm , p bowl sat dulu kowt . 
Him : bowl ? tmpt laen tadakk ?
Me : Nk p mana ? Perlis nih bukn ada apa .
Him : Yala , p bowl . 

Then p bowl . tgok ramai org , xjadi nk msok . Segann , hee -,- Pastuh p berjalan kt the store apa sumaa , naek turun naek turun . HAHA ! Xtao nk p manaa , then p mkn kt kfc , lepas abeh mkn tuh . Pih bowl balekk . Dowk sat kt situu , tgok org maen bowling . Manja-2 sat kt situuu . Hehekk ;D Pukoy 5.30 centu nk balek dahh . Sblom balek salam ngn dea apa sumaa then blahhh . HAHA , masa tuh abah aq yg mai amekk . Bila masok dlam keta tuh , 

Abah : Abah nmpk dah boyprenn adekk ;D
Me : Yaa ? HAHA , malu aihh .
Abah : Yg pakai baju puteh tuwhh kan ?
Me : Tuh yg tuhh ? HAHA , yala . Betoi lah tuwhh . hee xD

Then bila smpai umah , mama pulak tny mcm-2 . Uishh , jenuh ohh nk kena jawabb . HAHA ! Kayy aa , xlarat nk karang dahh . Bye ! ^^



No comments:

Post a Comment