Friday 30 December 2011

Adopt sister :)

Okay, aku baru jah smpai umah. Tadi aku klua dgn kak angkt aku, Kak Ekin :) Yahh, enjoy sngt. Happy! Walaupun mata nieh nantok teramat sngt, tp tahan jaa. Yala, riny aku just tido 2jam okayy. Sbb apa? HAHA, ntah aa. Pikir sngt agknyaa. Kay, enough. Aku janji dgn Kak Ekin nk jmp pukol 3. Pukol 3 tuwh aku tngu dea dkat The Store, dalam 10 minit mcm tuwh dea dtg. Okay, borak-2 kejapp. Then aku ckap, aku nk pegi karaoke. Elok laa pegi melalak tyme-2 frust cenggini, HAHA --' Tyme otw jalan nk pegi karaoke, aku bgtao dea yg aku suda clash dgn Capital S. She was likee, hah? Apa? Serius? Adek okay tak nie? Knp clash? Aku story dkat dea dari A hingga Z. Hee :D Dea bg advice suma, suroh aku sabar n jgn pikir sngt. Jgn pikir sngt? whoa, all the times i think about him. Hm, tp biar laa if aku jah syg setgh mampos but dea relax jah xguna jugk an? Okay, then smpai dkat Karaoke. Msok bilik uhh melalak mcm org gilaa. HAHA! Slalunya if aku pegi Karaoke dgn mmbe or sapasapa, aku takan nyanyi. Maluu~ Hee :D Then bila abes Karaoke tuh pegi mkan dkat KFC. Dah abes suma, jejalan sekitar-2 situ jaa. Sbb office Mama aku dkat-2 situ, malas nk pegi jalan jaoh. Tgah sdap jejalan nie, ada dua org mamat Arab buad tny byk plak dkat ktorg. Dea tny, ktorg org sinie kea, nama apa? Dtg dgn sapa? Ada Fb? Skola mana? Haihh, tny byk! Semak tao dak, mcm nk bg penampaq jah. Untung aku buley sabaq lagi, HAHA ==' P jejalan sat, dalam pukol 5.30 blah balekkk. Okay, the end. Bye!

No comments:

Post a Comment