Tuesday 3 January 2012

Our relationship ,


Hello hello! Hee :D Okay, nk bgtahu nih. Aku dgn Capital S xclash pown. HAHA, bodoh kan? Konon dah penat dgn relationship nie, tp still cple lagi. HAHA, bongok jah aku --' Pasal dea chat dgn ramai pmpuan dkat Fb tuh, aku still mara.. Tp aku malas nk ungkit-2 lagi. Mmg laa saket hati, tp hm biar jah laa. Aku bagi last chance laa dkat dea. Babe, change your attitude please :/ Insyallah lepas nie aku takan nanges lagi pasal dea, insyallah lah kann. Lepas nie aku try tanak amek kesa sngt. Mksud aku, mcm apa yg dea buad aku nk biar jah lepas nie. Aku takan bising dah.. Xguna bising-2, org bukan dgar ckap kita pown. Silent is better :) N insyallah jugk lepas nie aku takan mntk clash lagi, aku akn try sabar. Sabar, sabar, n terus sabar. Kalau dea menggatal ngn mana-2 pmpuan pown, aku try lah kowt sabar. Eh, buley kea? HAHA :D I dont think so. Takan dea menggatal dgn pmpuan pown aku nk diam jahh? HAHA, takan takan! Aku harap xjadi lagi lah mcm nie. Kbye :)

No comments:

Post a Comment