Thursday 26 January 2012

Last nite :D


Semalam aku pergi Night Market dgn Mama & Kaka aku. Okay, orang ramai! Yala, nama pown Night Market kan -,- HAHA. Budak budak laki ramai, semad-2 jugk ahh. HAHA, gatai :D N semlm Ex Boy aku cakap dea nmpk akuu. Okay, takmao mention nama! HAHA :D Ex aku nie, aku tak pernah jmp pown. Couple stkt dalam FB jahh. Aku cple dgn dea tahun lepas bulan 2 myb? Ktorg couple kejap jahh, around 2 weeks mcmtu. N semalam dea ckap dea nampak aku! But aku xnmpk dea, aku xcam dea yg mana. Yala, aku jalan bukn nk tgok org, xpndg ahh mana-2 laki. Setia terok kan aku? HAHA, bengong :D Balek tuh cari-2 phone, tgok-2 ada call dari dea. 10kali! Perhh, HAHA! N ada dea anta text dkat aku jugk. 

Him: Salam, ada mana?
Me: Wslm. Baru smpai umah. Awad?
Him: Tadi p mana? 
Me: P Night Market. Awad-2? Call kea tadi?
Him: Owg nmpk dea dkat pasar malam. Tuh yg call byk kali tuwh. 
Me: Nmpk dkat pasar malam? Serius kea? HAHA. Sorry sorry. Tyra xbawak phone doe. 
Him: Serius laa. Nmpk dea dkat pasar malam. 
Me: Hee. Awad takmai tegoq? 
Him: Segan laa. Kita xnsem, dea lawa. 
Me: Lahhh, ishhh. Mai jala tegoq. Takyah segan dgn Tyra. 
Him: Takmao laa, segan. 
Me: HAHA! Apa lahh dea nieh. 

Then blablabla, msg apa ntah dgn dea. Tak ingat! HAHA. Lama jugk lah msg tuh. Jujor lah aku cakap, aku sayang dea lagi kowt! Hahahah, kay laa. Thats all :) Bye ^^

No comments:

Post a Comment