Sunday 1 January 2012

Ombak Rindu ♥


Okay, semlm aku & Kaka aku tgok ceta Ombak Rindu dkat Astro First. Okay, best! Sedey kowt weh. Tp dalam novel best siket laa, sbb dalam novel dorg ceta in details an. Dalam movie n novel cm laen siket, dorg ubah siket. Hee ;D Aku tgok pukol 2.10 am dgn Kaka aku, then ttba Abah aku klua dari bilik. Dea ckap dea taley tido, HAHA! So dea pown melayan laa ceta Ombak Rindu nie. Lawak okay, sbb Abah aku mana laa layan ceta cinta-2 nie. Ceta nie best, sedey jaa aku tgok. Aku mmg nk nanges jaa, tp tahan laa kan. Abah aku ada, malu ahh. Kang nty dea perli-2 aku pulak. Taley jadi, taley jadi. HAHA! Eh, btw dalam movie kandungan Izzah selamat kan? Dalam novel kandungan dea gugur. N dorg xdowk Villa, dalam novel dorg dowk Apartment. Laen laa, byk dorg ubah. Hehe. Papea pown, mmg best laa. Aaron AzizWoo, nsem doe. Tergugat iman, HAHA. Gedik plak -,- Okay laa, bye ^^

No comments:

Post a Comment