Thursday 16 February 2012

Aku tak paham dengan perangai geng-2 nih. Plan nk bg aku dgn Pown break? Wahwahwah, perangaii.. Dahsyat oh :D Apa masalah nih? Tao lah salah sorg dari ampa tuh, EX dea. Tp dah break tuh tolong lah buad cara dah break. Jgn nk membabi sngt buley tak? Nk dengki apa lagi. Kelmarin bila Pown pngl, asl tanak dtg? Takot? Takot sbb bgtao bnd tak betol yg dea couple dgn ex dea balek? Muka sampai laen bila aku cakap Pown pngl. Nmpk sngt hang buad cerita lah weh! Aku pegi tny ex dea kelmarin, dea sendiri bgtahu yg dea tak couple. Bodoh. Mulot tuh jgn nk mcm longkang sngt laa. Perangai mcm BITCHA, sampai plan nk bg ktorg break. Alahai, break break tuh bnd yg mustahil. Tak payah lah susah-2 nk bg ktorg break erk. Buang masa jah nanty. And one more things, tolong stop buad cerita suma, stop nk rosakkan relationship aku dgn dea. Tak baek tahu rosakkan kebahagiaan org. Allah mara :) Hihi, peace ^^ Kbye :D

No comments:

Post a Comment