Friday 24 February 2012


Semalam baru aku update pasal Pown, yg aku dgn dea tak mcm dulu lagi, dea laen n blablabla en. But err, tadi dekat skola gadoh, dah mcm dulu balek. Okay 3, 4 hari then gadoh balek. Jyeahh, aku mmg suka pown mcmnie, gadoh memanjang en. Aku sukaaaa -,- Tp kali nie myb salah aku kowt, aku tersalah cakap. Tyme tuh dea tgah bengang dkat aku, cause aku ada cakap something dkat membe dea pasal dea. Benda tak elok lah aku ckap kt membe dea tuh. N membe dea bgtahu dea, dea bengang rasanyaa. Cause dea ckap dgn aku nmpk mcm bengang, okay biarkan. Tgah-2 ckap tuh, then dea ckap mcm nie.

Him: Nie, mai sat. Nk bgtao something. 
Me: Apa? Bgtao jah lah. 
Him: Aku sayang hg bengong. * Dea cakap kuat tahap karma -,-
Me: Aku tak sayang hg pown bongok.
Him: Tudia, okay takpa. Jgn harap nk dgaq perkataan tuh lagi.


Okay, bila aku cakap macam tu dea terasa kowt. Bg aku tuh bnd normal, sbb slalu dah ckap mcmtu, tp hari nieh dea tacing, mrjok. Tyme tuh, muka dea dah laen, dea tak brp nk cakap sngt, So aku try pujok balek masatu. 

Me: Bie, lawak ja. Jgn laa amek serius. Awk tao sy syg awk kan, dah la.
Him: ha takpa.
Me: Bie, dah la. Jgn mcm nie. Sorry sorry. 
Him: Ha takpa. tak marah pown. 
Me: tak mara? Muka dah laen, tak mara lagi? Ingt kenal sehari dua?
Him: tak mara la. 
Me: Jgn tipu. Dah lah, sorry. Bbie mntk maaf la. Dah laaa.


Byk kali aku cakap aku mlwk apa suma, tp dea buad taktao. Berpuloh kali aku cakap, 'bie dah lah, bie dah la' dea still buad taktao. Masatu tyme rehat dah nk habes, so aku naek class. N dea mrjok tak habes lagi dkat aku kowt. Aku pown tak sunggoh-2 sngt nk pujok dea masatu, dont know why. Aku naek tngkt 4, then aku dudok dkat koridor dpan clas 4Y. Dea nmpk aku, dea suroh aku msok class. Tp aku buad taktao. Konon-2 tak nmpk dea lah kan, HAHA :D 

Err btw, apa yg dea ckap dgn aku tyme dkat skola tadi ada jugk buad aku terasa. Cara percakapan dea. Myb sbb salah aku jugk dea cakap mcmtu. Takpa lah, aku paham jah. Aku akn try tanak amek hati. K lah, bye (:

No comments:

Post a Comment