Sunday 11 March 2012

Amenda nie haihh --'


Mama aku cakap aku boyfriend byk, tukaq boyfriend sakan --' Eh amenda nie Maa, adek ada boyfriend yg tuh sorg jah, manada ramai ahh. Haih, depa dowk ingat aku playgurl kowt nk couple ramai ramai org. Ingt sng apa nk on sampai berpuloh org. HAHA! Tadi nie tyme dekat rumah tok aku, depa cakap pasal nie. Act, cakap pasal kaka aku, dea takda boyfriend then sangkutkan pasal aku plak, tgok nie >>

Mama: Azie tuh takda boyfriend. Risau jugk umor dah 20 tapi takda boyfriend. Tak macam tirah tuh boyfriend byk, tukaq boyfriend sana sinie. Galak.
Mak menakan: Tirah, jgn dowk bercinta lah tyme skola nie mengarot. 
Me: Amenda pulak ramai Maa, adek ada yg tuh sorg jala. Haish.
Tok: Takpa, bercinta jala. Tp pelajaran jgn dowk abai.

See~! Ada kea patot Mama aku cakap aku ada boyfriend ramai.. --' Dea taktao kowt yg aku sayang padu dekat si Pown tuwh. haih, Mama oh Mama. Ank dara Mama nie bukn playgurl nk on ramai org nahh. Haih, depa dowk ingat aku jenis mcmtu kowt. Taktao kea kata aku nie jenis setia terok.. Hahahaha XD Terasa lawak plak. K lah, bye :D

No comments:

Post a Comment