Monday 16 April 2012

Dont cry Sharifah Athierah :)


Tadi dkat skola, ada 2 org makhluk Allah dtg bgtao dkat aku yg Pon curang. Okay, Pon curg. Slah sorg pd depa tuh ckap yg Pon mintak cple dgn dea balek. Tyme tuh aku mmg dah taley pikir. Fikiran aku serabot, mmg tenggelam punca sngt masatu. Sedey aku hnya Allah jah yg tao. Tak terkata weh. Aku tahan sngt tamao nanges masatu, tp biasa laa pmpuan kan? aku nanges jugk. Nanges mcm org gila, frust Ya Allah. Frust :( Tyme tuh Pon takmai, dea demam. Aku nanges-2 then waktu rehat aku turun bawah, pegi dkat Ain. Otw nk nanges tp tahan sngt-2. Then aku naek atas balek, aku nmpk Pon. Dea mai kejap. Muka dea laen, yala demam kan. Dea senyum dkat aku, then aku pegi dkat dea..

Me: Bie cple dgn **** aa? 
Him: **** mana? 
Me: Yg class sblah bie tuh. Cple aa? tak sangka noh. Buley buad kan? tak sangka. 
Him: Ya allah, manada bbie oi. 
Me: Taktao, haih aku hangat aih dok sinie -,-

Dea blah masatu then turun bawah pegi tny pmpuan tuh. Aku taktao lah dea tny apa kan. Then dea naek balek dkat aku, dea pngey tyme tuh aku bengang terkilan suma ada. aku cakap dkat dea 'bie p balek laaa. Takda mood. P blek laaa' Dea still tggu situ.. Then gadoh apa suma dkat situ, dea blah n takmai dah. Balek tuh dea call aku, aku sebak gila bangang eh bukn sebak act dah nanges masatu -,- Skang aku taktahu mana betol mana salah. Mmg tak terkata apa yg aku rasa skang. Dah mcm takda hala tuju. Aku frust sngt-2. Ayaq mata pon tak cukup nk ubat hati aku, tak cukup. Hati aku saket. Esok aku nk jmp tiga-2 org skali. If nmpk curiga, insyaAllah aku akn tinggal Pon. Syg mcm mana pown, kena lepas jugak kan? :( Hm Kbye..

No comments:

Post a Comment