Thursday 14 June 2012

There will never be me & you anymore.


Kita tgah mslh skang :/ Hm, aku rasa Pon ada orang lain, yala org pindah skola baru kan tak mustahil lah nk curang tuh. Lagipon aku tgok cara dea mcm dah lain, ntah aa. N now password FB pon dea tukaq. mesti ada something kalau tak takanny nk tukaq kan? takot kantoi lah tuh ye sayang? :3 Saket hati suma ada, ptg marin msg sebot pasal nie then ckap nk break suma, ckap hg aku suma dah. Dea bg respon apa ntah tak brp ingat msg dea sbb aku dah delete, kalau tak delete lagi tuh lah aku repeat nk baca msg dea -.- N last msg dea, aku ingat msg last dea tuh "Kalau hg rasa hg still dgn aku, hg reply msg nie, kalau hg rasa hg dah tamao aku hg tayah reply. Aku angp dgn kptsn yg hg bagi nie cukop untuk hg cari pengganti aku. Aku terima kptsn hg dgn seadanya. Hg ingat, kalau aku mati hidop balek skali pon aku takan penah lupa hg. Aku tao aku tak jaga hg dgn elok, tp aku syg hg ikhlas. Hg tlg jaga diri hg elok elok. Solat jgn lupa. Kbye, askom" Sedey ah jugk lepas baca tuh, n aku reply msg dea selepas 20minit kemudiannya, amek masa -.- Aku cakap "Aku rasa apa yg aku buad nie terbaik untuk kita dua. Gpon hg mesti semak aku dok tudoh hg mcm-2 kan? Aku mintak maaf selama kita cple. Sorry. Jaga diri. Wslm" Msg tuh tak sampai dkat dea, dea uff phone. Lepas lepas tuh aku nangeh lah mcm org gila dalam bilik ayaq tuh, bodoh betoi -.- Aku tension gila ah semlm, pakat dok suroh aku sabaq n jgn nangeh. mana boley, nangeh itu wajib dalam kehidupan aku, apa lagi hilang org yg aku mmg syg gila. lagi lah kan. HAHA :/ Pastu semlm aku tertidoq, bangon tuh aku teringat dea, rendu dea. Aku tak tahan gila dah semlm so aku msg dea "Aku rendu hg :/ Bengong betoi. takpa bye." Msg tuh tak deliver sbb dea still uff phone smpai skang. Ntah ah knp, myb ada sim lain so on sim lain plak kowt. ntah laa. Aku rasa dea mmg ada org lain, hakikatnyaaa. Aku mintak break dgn dea bukan sbb tak sayang, tp tgok cara dea dah lain, nie tgok lah uff phone smpai tak on-2, macam tak kesah jah kan? Hm takpa aku tggu tgok smpai esok laa. If takda respon apa lagi, aku anggp yg dea okay boley terima. Aku akn move on dah masatu, InsyaAllah. Doakn aku kuat smngt lah ye? Aminnn :) Kbye.

No comments:

Post a Comment