Friday 10 August 2012

Um ummm xD


Hello :) How was your day? Good huh? Okay nice :D Its already two months I think im been single. Good, no more pain, no more tears. I think im better than before, strong enough than before :) And yeah, siapa yg ckap aku tak boleh hidup tanpa "dia" tuh, haa come here & watch me aku boleh hidup lah! Eh yah, aku ada CRUSH sebelom nie. But now, not anymore i think? Banyak persaingan sangat. Aku rapat dgn dia, mmg rapat sngt. Aku sayang dia, jujor okay sayang, but sokay aku tak kesah if dea couple dgn siapa siapa. As long as dia happy. Aku okay jaa :) Actually, ada benda yg dah jadi, ada yang dah mental dgn aku pasal dia. But skrg pon aku dgn dia still mesra macam dulu. Aku tanak berebot-2 nie, nak amek amek lah but make sure takecare of him hahaha xD Okay lah, malas nk cerita lebih-2. Do love yaaKbye xD

No comments:

Post a Comment