Wednesday 28 December 2011

You you n you !

  
Now dah pukol 4.35 am . I cant sleep . Err , why ? Aku pikir pasal si Capital S nieh . Hm , tadi pukol 1 lebih dea text aku . Aku reply text dea lwat laa siket , tgah concentrate baca novel Ombak Rindu lah katakann . Hihi :D Text kejap but aku buad layan xlayan . Reply text dea mcm nak tanak jah . Pasal semlm ktorg xsebot lngsong . Sepnjg aku cple dgn dea kan , aku tapena dgar dea ckap 'Bie mntk maaf' or 'Sorry , silap bie' . Bnd nieh mmg aku susah nk dgar . Even kekdg gadoh salah dea , tp dea tapena mntk maaf . Whoa , ego dea tinggi melangit ohh  --' Haih , Buang lah perangai ego tuwh . Please pleasee :/ Hm , tyme text tadi dea ckap dkat aku 'Bie sygkn bbie' . Ttba okayy . But, aku xbalas balek pown . Means , aku xckap pown yg aku sygkn dea jugk . Aku tukar topik . Kononnya nk tunjok ego lah kan . HAHA ! Okay lahh , bye :)

No comments:

Post a Comment