Monday 9 January 2012

Grr -,-


Hari nie aku pegi skola, ramai yg tny aku pasal Yusry. Herghhh! Apa nie doe? Aku dah clash dgn dea laa, stop ahh tny aku pasal dea. Haihhh -,- Mcm-2 dorg tny, Yusry apa cerita? Dea skola mana? Sehat kea? Lama xjmp dea, n blablabla. What the hell? -,- Aku dah xtahu anything pasal dea laaa. Stop tny aku pasal dea please, rimas! Dgar nama dea pown aku dah menyampah laa skangg. Sorg mmbe dea, Akmal namanya tny aku. 

Akmal : Weh, apa cerita si Yusry? 
Me: Hah? Adoi, aku xtao. Aku dgn dea dah clash. Apa yg ramai sngt tny pasal dea dkat aku hari nie -,-
Akmal: HAHA, dah clash? Apa kes?
Me: Ntah, aku pown xtao nk bgtao mcm mana. Biaq ahh, dah lama pown kmy clash.
Akmal: Ohh, amoih takan dah clash smpai tamao amek tao lngsong pasal dea kowt? :D
Me: HAHA, yaaa! Xhingin nk hamek tao lagi dahh. Aku dgn dea mana cntct apa dah lepas clash.
Akmal: Awad?
Me: Saja, tasuka! Lagipown aku kalau dah clash dgn org tuh, mmg aku takan ckap lagi. Apa lagi kalau org tuh dah byk saketkan hati aku, errr jgn haraap laaa nk ckap -,-
Akmal: Woo, dendam niehh :D 
Me: HAHA, takda ahhh ;D

Ramai sngt tny pasal dea dkat aku hari nie, rimas kowt. Aku dah clash dgn dea, pasal dea pown aku xtao lagi dah. Aku tanak tahu n tanak amek tahuu pasal dea lagi. So rakan-2 sekalian, stop tny pasal dea please please. Kbye :D

No comments:

Post a Comment