Wednesday 11 January 2012

Who's that guy? :D


Okay, entry kali nieh aku nk bgtahu nama sbnar Capital S, HAHA! Nk tahu tak? Serius nie nk tahu? Betol nie? HAHA, k stop :D Nama dea kannn, err nama deaa.. Nama dea Saiful Ikmal! Tp aku just pngl dea 'Pown' , eh takk. Aku pngl dea 'Bie' , 'Syg' or papea jala nama yg sweet-2. HAHA, gedik pulakkk -.- Setelah sekian lama, akhirnya aku bgtahu jugk real name dea kan? HAHA! Aku bgtahu nie pown sbb kebykkn org dah tahu dah yg aku cple dgn dea. So xguna lagi kowt nk rahsia-2 rite? :D Hmm, aku dah cple dgn dea sebulan 3mngu mcm tuwh. Senin nie dah 2bulan woo. HAHA! Rasarasa kekal lama mana yaa? Hm, aku sndri pown xsure kan. Xbuley nk agak kekal lama mana. Aku syg dea lebih dari aku sygkn Yusry kowt. Dunno why. Nk kata dea romantik, HAHA! Buley lah kan, percakapan dea pown kasar jah dgn aku. Xmcm Yusry. Jaoh bebenor lahh perangai dorg. Tp ntah knp aku sygkn dea. Heran -,- Hm, lepas nie no more Capital S laa, tulis real name dea lah en. Eh anyway, gmbr dea dkat blog aku nie nty jaa aku letak. Skang malas! Hihi, Okay bye :)

No comments:

Post a Comment