Tuesday 31 January 2012

Loving you is killing me.



Semalam Pown text aku. Semngu lebih tak text, semalam baru dea text. Dea ckap dea takda crdt, tp aku rasa mcm dea ada crdt tp dea tanak text dgn aku. Hm, biar lah. Okay, dea text. 

Him: Bbie, sory semlm auw? Bie trtdo, pastuh akk uff nset. 
Me: Ohh ya? Takpa, takesa pown.
Him: Hurmm. Bbie-2?
Me: Yaa, knp bie?
Him: Kita tukar panggilan buley?
Me: Tukar panggilan? Aa, knp? Nk pngl apa jaa?
Him: Owg dea buley? Kaka dowk tgok nset, siap baca msg g. 
Me: Owg dea? Serius? Owg dea tyme first cple buley laa. Now kita dah 2bulan lebih kowt, takan nk ckap owg dea lagi. Hm, knp? Kaka bahan bie kea?
Him: Takira. Kena mao jugk. Owg dea kayy!
Me: Tamao! Sorg-2 bie lah cakap owg dea tuh. Werrrrrr -,-

Okay, nmpk semcm rite? Tetiba ajak aku tukar panggilan, org dea lagi tuh. Bila aku baca text tuh, tersentak kejapp. Why tetiba? Dea ckap kaka dea baca text, tp mcm xlogik en? Knp jah kalau kaka dea baca text? Malu? Knp bila dah 2bulan lebih ktorg cple, skang baru nk ajak tukar panggilan? Serius semcm okay. Aku bgtahu membe-2 aku pasal nih, suma cakap bnd yg sama. Dorg cakap, 'Confirm ada org laen' Yahh, i know. Aku tahu dea ada yg laen. Perangai pown dah laen sngt skang. Skang nieh nmpk aku dkat skola pown buad taktao jah. Sdgkn dah lama sngt ktorg xjmp. Yg aku rendu dea setgh mati, but dea relax jahh. Aku excited nk jmp dgn dea, but dea buad taktao jah. If ada yg laen, mntk clash dgn aku. Jgn buad aku mcm tunggul. Aku ada hati & perasaan jugk. Kayy laa, takda mood nk krg byk-2. Bye.

No comments:

Post a Comment