Friday 27 January 2012

Hihi :D

Okay, ritu aku onl then ada chat dgn Teacher aku. Teacher English aku tyme Form 2. But now dea ajar aku Sains Pertanian. Hee :D Chat tny khabar apa suma, sehat kea tak n blablabla. Chewahhh, HAHA! Aku suka Teacher nie, dea sporting habehhh! Kalau pasal cintan cintun buley story dkat dea. Ritu aku pernah mntk advice pasal cintan cintun nie dkat dea. Hahaha :D Tyme tgah chat-2 tuh kan, dea ada tny aku. Haa, tgok bawah nie! :D



Teacher ckap aku dgn Yusry loving.. Haa, seriusly? Loving? HAHA. Mmg loving pown kowt. Slalu berdua jahh, ada mslh kea apa mesti share n ktorg rapat sngt. Xmcm aku dgn Pown, aku dgn dea xrapat. Xsweet. Ada mslh kea apa, settle sorg-2. Hm, biar lahh. Aku dgn Yusry skang tinggal kenangan jahh. Things end, but memories last forever. Ye tak? Cehhh -,- HAHA. Okay, bye stalkers :D

No comments:

Post a Comment