Thursday 26 January 2012

Tak tahu nk letak title apaa, hahaha :D


Tadi aku otp dgn Pown. Rendu pny pasal. Aku call dea, malam nie aku rendu pelik dkat dea. Aku nie knon nk hilang perasaan sayang tp dowk call dea apa suma lagi. Nk hilang mcm mana, bodo betoi aku nih -,- HAHA. tyme tgah ckap apa suma, dea ckap dkat aku. 

OTP!

Him: Bbie dah laen lahh lea nih. Brubh.
Me: Brubh apa? 
Him: Brubh laa. Xmcm dulu. 
Me: Knp? Dulu mcm mana? Skang mcm mana? Cakap jalaaa.
Him: Laen! Dah byk hari menyepi dgn bie. Bie sowh antaq gmbq xantaq. Bie buad call me back xcall. Mcm ada org laen.
Me: Ohh, perasan noh bbie dah laen? Ingtkn xamek port. HAHA. Takda laa, owg takda crdt kowt. Haih, ada org laen tuh slow-2 siket. Payah laa..
Him: Tipu lahh takda crdt. Bie tao bbie ada crdt. Dowk msg dgn jantan mana pown taktao ahh. 
Me: Dah takda crdt betoi. *Okay, tipu -.- Padahal ada crdt. Dowk text dgn err text dgn sapa xtao. Hahaha :D
Him: Hmm, takpa laa. Bie dah lama xdengaq bbie membebel. HAHA
Me: Bebel? HAHA, malas dah ahh skang. Biaq jalaa.
Him: Awad, dah takmao amek kesah dah?
Me: Hah? Eh, dak la. Dah malas lah. Apa guna bbie nk bising-2? Bising pown perangai dowk mcmtu jugk. Diam lagi bagos. Gpown bie mesti semak kpala dowk dngaq bbie slalu bising kan? 
Him: Dak laa. Dah takmao amek kesah lagi lah tuwh kan? 
Me: Hmm, bukn buley terlampau amek kesah sngt. Buad saket hati jah stg. watlek dah laa bie oy. Hahaha

Then blablabla, ckap apa ntah. Aku mmg slalu bising dkat dea. Kekdg bila dah marah sngt-2, terklua abeh perkataan yg xsedap didengar. HAHA! Tp skang aku mmg dah tak pernah bising dkat dea. Nk marah dea pown payah dah skang. Aku tgok dea chat dgn mana-2 pmpuan dkat FB, mengayat pmpuan apa suma aku xbising apa pown dkat dea. Saket hati tuh mmg laa. Tp haihh, tegoq pown takda nk brubh apa. Diam jala. kalau sekali dua takpa, nie rasa dah byk kali. Biaq laa, malas dah. N tadi dea janji dea nk brubh, hmm okay. Kita tgok.. Tp kalau still mcmtu jugk, pegi mampos dgn janji awak tuh kayy sayang? Mwah siket :* Hahaha, kbye.

No comments:

Post a Comment