Wednesday 11 January 2012

You plus me :D


Mmbe-2 skola suma dah tao yg aku cple dgn Pown. Eh, Pown gituu, takda lagi Capital S. HAHA! Mcm mana dorg buley tao yaa? Hmm, haaa. Nmpk aku date! Mmg kantoi sngt lah en. Skola baru semngu, tp org dah tao abeh yg aku cple dgn dea. HAHA! Org kalau tgok aku dgn dea date, laen pd org laen kowt. Xsweet pown. Mcm kengkwn jaa. Xsesweet mcm aku dgn si Yusry, grr. Tuih-2 -,- Nk tersedak plak bila sebot nama dea, HAHA! Hmm, btw kalau aku date dgn si Pown nie, sepupu aku yg slalu tmankan dea, Haziq. Dorg mmg rapat gila kowt, pegi mana-2 asyik berdua jahh. Mcm gay plak aku tgok -,- HAHA. Aku cm segan siket kalau Haziq ada skali dgn aku & Pown. Ntahla knp.. Eh tadi tyme tgah date dgn Pown kan, Haziq ada lah skali. Masa Pown tgah nk naek tangga tingkat 4 tuwh, aku dgn Haziq still dkat bawah. Dkat tingkat 3 lagi. Then aku bisik dkat Haziq.

Me: Haziq, Pown dowk jmp kak angkt dea lagi kea? 
Haziq: Haa? Apa?
Me: Dakk, dea tuh dowk jmp kak angkt dea lagi kea?  
Haziq: Haa, xtao laa. 
Capital S: Haa! Ampa dowk ckap apa aa?
Me: Eh, takda apa :) 
Haziq: HAHA, takda apa.
Me: Tayah ckap dkat dea yg Tyra tny bnd nie tao. 
Haziq: :)

Aku tny Haziq nie, tp ada laa plak dea nk bgtahu yg Pown nie still jmp kak angkt dea kea tak kan. Kwn baek gituu, mustahil laa nk bgtahu. Eh biar laa, aku tanak tahu. Aku try tanak amek tahu pasal dea n kak angkt dea apa suma nie. Serabot kpala kalau still pikir. Tension! -,- Herghhhh, kay laa. Bye.

No comments:

Post a Comment