Thursday 2 February 2012

Dah okay :D


Aku dah okay dengan Pown. Settle tyme dekat skola marin. Hm, mcmnie. Kelmarin tyme rehat aku turun lahh bawah, nk pegi class 4D. Class membe aku, Ain. Tiap-2 hari mmg mcmtu, aku mesti turun bawah. Then tyme tgah tngu cegu class 4D klua, kwn baik aku Aziem datang dekat aku. Dea tny aku apa mslh? Then aku cerita mslh aku dgn Pown & pasal si Capital A. Dea kenal Capital A tuwh. Hm, okayy. Tgah borak-2 kann, then Pown & sepupu aku, Haziq naek tangga blah class 4D tuh. Pown nmpk aku, then dea xjadi naek dea blah n aku dgar dea ckap, 'haihhh, babi snggoh!' Okay, dea bengang. HAHA! Aku rapat dgn Aziem, tp Pown jeles. Dea ingt ktorg ada papea. HAHA :D Lepas Pown turun tuh, dea naek tangga blah lagi satuu. Aku nmpk dea, yahhh. Aku kena pujok, salah aku. Kalau sblom nie dea mara, 2 3 hari baru aku pegi pujok kan. But kelmarin, lea lea tuh jugk aku pujok. Hati aku saket mcm mana skali pown, aku still pujok dea. Tuwh pown dea tak buley nk nmpk lagi yg aku nie syg dea sngt-2. Hm, aku pngl dea. Dea dtg dgn muka bengangnyaaaa. HAHAH -,- Lawak okayyy :D 

Me: Bie, mai sat. Nk tny something nie. 
Him: Haa, apa? -,-
Me: Mai ahh dekat siket, takan nk tny dari jaoh. Ngok ah.
Him: Mai ckap dalam clas 4D nieh. 

Okay, then aku masok class 4D tuh. Aku dudok dekat meja depan, tepi dinding. Meja sapa pown aku xtahu laa, maen dudok jaaa.. HAHA! N dea pulak dudok dekat meja dpan meja aku dudok tuwh. We talk ;D

Me: Bie, apa masalah sbnarnya nie?
Him: Apaa? 
Me: Takda laa, perangai dah laen kowt skang. Laen sngt. Knp?
Him: Sapa yg laen dgn sapa?
Me: Bie ahh laen dgn bbie. Ada org laen en?
Him: Takda, manada org laen laa.
Me: Takyah tipu okay? Jujor lah please. Kalau ada org laen, cakap. Jgn buad mcmnie. 
Him: Laaa, bie jujor. Sumpah. Bie ada bbie sorg jah. Yg takmao caya sngt pasal apa?
Me: Yala tuh, haih takpa ah.
Him: Betoi laaa. Eh, aziem mana nie?
Me: Apa plak? kwn jah pown dgn dea. 
Him: elok laa, mula-2 kwn lama lama laen lah jadi. 
Me: takda maknanyaaaa -,-
Him: Ingt org xnmpk kowt tadi.
Me: Awad? Buad apa? Smbg dgn dea jah. Bie takyah lah mara. Yg maki tadi tuh pasai pea?
Him: Smbg lah sngt kannn. Eh, dak ahh. Haziq kowt, bukn bie. 
Me: Eceh, haziq lah sngt. 


Masatu dkat depan, then ktorg blah pegi dudok blkg. Sbb meja yg aku dudok tuh, tuan pny tmpt dah dtg masok class so terpaksa blah bangon. Pown ajak dudok blkg, okay aku ikot jalaa. Masatu sepupu aku pown tgah date samaaa, HAHA! Ktorg nieh muka tak malu, maen terjah class org. HAHA! Okay, smbg-2 dgn Pown. Aku tampar-2 dea, byk kali kowt. Geram pny pasal. Perangai dea tuwh menyakitkn hati betol. Dah 2bulan lebih couple kan, ktorg tak penah pgg tgn apa suma tao. Dea tak penah pgg tgn aku, n aku pown tak penah pgg tgn dea. Kelmarin lah first tyme. Dahsyat tak? HAHAH, bodo -,- So skang dah settle lah. Dah okay. Riny pown ktorg jmp. Dea pngl aku wuu, sblom nie buad taktao en. Aku sendiri pown xtao apa punca yg dea buad taktao dkat aku sblom nie. Tp tadi nie dea pngl aku laa. HAHA! Dari rehat smpai abes rehat dudok dgn dea jah. Kesian Ain tak sempat nk sembang dgn aku. HAHA. Aku segan yg amat kowt tadi, dea tengok muka aku lama lama. Malu tao takk? Werr, ngok pny bie -,- HAHA. Okay, bye. Muchh lovee
 

No comments:

Post a Comment