Tuesday 7 February 2012

Last night :) Hihi


Semalam ikotkan aku ada tsyn dkat-2 dgn Taman Kemajuan, first day tsyn. But tak jadi pegi coz ank mnakan spupu nk smbot brthday. Dkat Hotel Seri Malaysia. Haih, aku pny brsmngt nk pegi tsyn nie, Mama call ckap takyah pegi. Smbot brthday Shasha. Aku pown okay jalaa, siap siap nk pegi Hotel tuwh. Bila dah sampai dkat hotel tuh, tngu ayh mnakn aku, tokwan kpd Shasha nih sampai. Dalam 5minit mcmtu, dorg smpai. Okay, aku turun dari keta, then si Shasha nie dtg pelok akuu. Whoaa, how sweet~ HAHA, aku dukung dea. Ciom ciom pp dea, chumel okay chumel. Geram yg amat tahuu. Mcm nk geget geget jah budak tuh. HAHA! Then family ktorg masok laa dalam hotel tuh. Then around 15minutes mcmtu, ayh kpd Shasha nieh sampai. Dea dtg dgn membe dea. Membe dea mcm Randy Pangalila ohh. Alahaii, nsem. Aku sukaa ♥_♥  Tergugat iman okayy. HAHA, gedik sial -,- Tyme cousin aku dgn mmbe dea dtg tuwh, aku jadi malu pelik. Gelisah. Nk mkn pown tak senang. Yala, malu pny pasal. Dah ahh nsem, mmg tak senang lah aku nk makan nih. HAHAHA, gatai :D Budak tuh budak Johor, but study dkat UITM, sama dgn cousin aku :D Umor dea myb dalam lingkungan umor kaka aku kowt, 20 mcmtu. Nsem doe, aku suka aku suka. HAHA! Skang nieh if aku teringat pasal semalam, mesti aku snyum sorg-2. Knp erk? Dah gila bayang agknya aku nie? HAHA! Okay bye :D

No comments:

Post a Comment