Wednesday 29 February 2012

titew malu >,< HAHA


Hari Senin ritu, pegi skola kann. Belajar apa suma sampai rehat, then lepas rehat sbject Maths then sbject English, k sbject fav nieh ♥ Nk story, tyme sbject English setiap sorg kena baca. Example, mcm Sir suroh aku baca then aku kena pngl nama org seterusnya, terpulg nk pngl sapa, tp kena pngl lelaki. okay lah en, tyme tuh Lebai kena baca. then dea pngl nama aku, haihh. aku dah tak suka baca-2 nie. Malu tao dak, HAHA >,<
sir tny, 

Sir: Kay Lebai, nk pngl sapa?
Lebai: Err, Sharifah.
Sir: mana?
Me: haa, sinie.
Lebai & Pui: Awex pown :D
Me: *beliakkn mata dkat depa dua. HAHA, bongok -,-
Sir: Kamu awex Pown?
Me: Hah? Eh, manada lah sir >,< 
Lebai: Eceh, buad manada buley :D
Sir: :D Mcm mana buley dgn Pown?
Me: Manada lah sir >,<

Okay, yg tak malu saja aku. Kuangjaq snggoh depa nieh. Aku malu tao dak. HAHA ;D haihh, terpaksa lah tahan malu masatu. Elok lahh, pakat tao habeh dahh. Dalam class dowk keja kena bahan dgn bebudak class aku, dowk 'pown pown pown' haihh mampos jugk mcm nie. HAHA, k lah bye :D

No comments:

Post a Comment