Tuesday 6 March 2012

♥_♥


Hari Sabtu ritu ada skola ganti, aku pegi tapi pakai tshirt jah. Malas nk pakai baju skola, heee XD Pagi tuh ada phmpunan, tyme dkat phmpunan er aku terpaksa dudok dgn org yg tak diingini. Semak sial -,- Menyampah kowt, Tp terpaksa lah kan, coz membe-2 dowk kwn dgn org tuh. Aku tak nak lah mention nama dea, secret jala erk? Hee >,< Okay, tyme dkat phmpunan tuh nmpk Pown, wuuu. Excited bila nmpk dea. HAHA, bengong -,- Then dudok dkat phmpunan kejap, pastuh cegu cakap nk buad program nilam hari nie. So setiap form dudok tmpt yg berbeza. Budak-2 form 4 dudok dekat Makmal Bahasa. Tyme dekat Makmal Bahasa, nmpk Pown. K, excited lagi. HAHA. Then rehat apa suma. Tyme rehat aku date dgn Pown. Hee :D Ikotkn lepas habeh rehat kena masok balek makmal tuh, tapi aku tak masok. dowk date dgn Pown. HAHA! Lawak kowt date dgn dea, org pgg siket geli, pgg siket geli. HAHA, lawak lah tgok gelagat dea. Lagi dea dowk geli, lagi tuh aku dowk buad. HAHA, kesian dea. Dea mcm bengang jah masatu, tp dea tak mara aku pown. Taktao pasal apa. Myb takot aku mrjok kowt, tuh yg tak mara. HAHA. Sepnjg kmy date tuh, berpuloh kali klua perkataan 'i love you' HAHA :D Ikotkn nk dowk dgn dea sampai balek, dea ckap dea nk teman aku balek. Tp hampeh laa, tgh date nie tgok-2 kantoi dgn cegu :D Haih, cegu tuh kacao line tao dak. HAHA, bila dah kantoi dgn cegu aku terpaksa lah mksod makmal bahasa tuh. Semak k semak. Kena buad nilam apa kebenda tah -,-  Tp terasa best date masatu, gelak derek dgn bengong tuh. HAHA, bodo. K lah, bbie sayang bie gila gila. Jgn curg tao. Ingt janji-2 kita ♥ Hee, kbye :D

No comments:

Post a Comment