Tuesday 27 March 2012


Hey guys :) How was your day? Aku dah lama tak update blog, agak busy. Busy dgn homeworks, tsyn n blablabla. Eh btw, phone aku rosak. Screen pecah okay, hahaha ;D Mcm mana buley pecah? Haaa, secret jala erk :) So skrg aku terpaksa pakai phone lagi satu, yg sim Digi uh tp phone tuh pown agak problem. Mcm aku nk hempuk-2 jahh, err --' Tp takpa, still buley guna, phone aku pown tak brp pntg sngt ah skang. Ada kea takda sama jah. Anyways aku dgn Pown dah okay. Dah settle n dah tak gadoh. Hee, n btw this week ada MSSP. So budak budak class aku ramai yg takda cause ada stgh yg amek bahagian and ada setgh yg pegi support. Pown un pegi kelmarin, haihhh aku tak harap dea pegi okay, serius tak harap. Hahaha :D Bukn aku tak cayakan dea kea apa, just err im afraid. Yeah, AFRAID. Takot dea jmp org laen. Aku bgtao membe-2 then dorg cakap 'Payah lah Pown nk curg. Dea syg ampa' Hm, syg? Yeah, i know. But errr anything can happen rite? Tp hari nie dea tak pegi stadium, pagi tadi dea dtg skola but taktao ah ptg nie. Myb pegi lah kowt. Alahaii, takot nie haaa. Aku harap takda apa apa jadi lah. Sy harap awk takan brubh okay? Remember this! 4months kita couple sayang, 4months. Agak lama tuh, jgn sia siakn erk.  ILOVEYOUSOSTRONG :* Kbye

No comments:

Post a Comment