Friday 23 March 2012

Grr!


Awad dgn hg nie aa? Cakap elok elok tak buley kea bangang? Ingt siket naa, aku awex hg! Tolong lah jgn nk membabi sngt. Aku cakap elok elok tuh tolong jwb elok elok ahh, yg nk membabi sngt pasal apa? Eee, aku dah lama sabaq hg tao dak. 4bulan kita couple aku byk sabaq weh. Tadi tyme OTP, hg cakap mcm haram then aku dgaq suara someone nie cakap 'Kalau aku jadi awex hg, dah lama aku tggl' Okay, tersentap kejap. Aku terpikir jugk apa org tuh cakap. Mcm ada betolnya kan? Byg ah, dea tengking-2 maki maki suma aku sabaq jah, err sometimes aku maki balek laa HAHA -,-Tak buley bagi muka sngt dkat dea. Cakap elok elok tak guna, mmg elok ah perangai. Aku bukn nk bandingkn dea dgn ex-2 aku, tp selama aku couple nie aku jrg lah nk kena maki apa suma, tak mcm nie. Hg tao dak, sometimes tuh aku rasa KOSONG hg tao dak. Yeah, KOSONG. Hg buad aku mcm kengkwn pown ada kekdg, cakap dgn aku ikot sedap mulot jah. Hg tak reti nk beza kowt mana kwn mana awex? Bila aku maki balek, hg tao pulak nk terasa en? Hg maki aku suma hg tak penah pikir plak aku terasa kea apa? Bangang betoi. Aku dah lama sabaq weh. Jgn smpai kesabaran aku habeh limit okay. Dulu hg buad endah tak endah dkat aku, melayan pmpuan sana sinie, then kes kak angkt hg, pastuh kes ex hg, percakapan hg. Haa, nie aku mula lah nk ungkit. Hg pikir sat lama mana dah aku dowk sabaq. BABI -,-

No comments:

Post a Comment