Friday 9 March 2012

School :D


Riny aku pegi skola mcm biasa, pakai tshirt coz ada train gendang amenda tah tuh. Awal pagi p skola terasa mcm takda mood, geram dgn Pown. HAHA -,- N trsrmpk dgn pmpuan haram sial bertambah laa takda mood aku tuh, Tengok muka pown menyampah kowt. Err -,- Haih, sabaq Tyra sabaq XD Okay naek class smbg mengarot dgn Tiqah. Then cegu buad annoucement suroh berkumpul dkat Dataran Hijrah. Okay, tyme dkat Dataran Hijrah nmpk lagi sorg pmpuan yg gedik gatai mintak couple dgn Pown haritu. Mcm nk p buboh sedaih aih. Geram aku tengok hg pmpuan woy! Dah tao dea ada awex, hg gedik gatai apa lagi dgn dea. Haihh, untung aku nie kuat iman buley sabaq lagi. Takpa, watlek lah Tyra noh. Benda lama benda lama :D HAHA! K, back to the story. berkumpul dekat Dataran Hijrah then kena p padang. Train gendang tuh, p pulak padang. Dgn sejuknyaaaa -.- Haihh, abeh train gendang blah naek class. Trsrmpk dgn Pown, haih rasa mcm nk p tampaq kuat kuat ohh. Geram! HAHA, aku buad taktao dkat dea masatu, kononnya tak kenal. Ecey, HAHA! Dea pown buad taktao jah dekat aku, k nvm. I tak kesah :) Aku naek class amek angin kejap, dudok dekat koridor. Then nmpk Pown dekat bawah, nk pngl tp err pikir balek takyah laa. HAHA. Dudok smbg dgn Tiqah, then Pown naek. Aku buad taktao. Kononnya marah/ merajok lagi dgn dea. Padahal tak dah. Dah hilang tyme dekat pdg lagi, aku nie marah org kejap jahh. Dea pngl aku,

Him: Mai sat.
Me: Awad?
Him: Marah lagi kea?
Me: Taktao. 
Him: Allah, benda kecik jah.
Me: ha, mmg bnd kecik. Hg buad kecoh! Mental tak tentu pasal. 
Him: Werr, mana mental pown. Call semalam awad tak angkt?
Me: malas nk angkt, angkt buad gadoh. Beyk takyah. 
Him: Berpuloh kali call kowt.
Me: tak sampai berpuloh kali, berbelas jah werr. Call buad apa?
Him: ha, byk jugk lah tuh wer. Aku rendu hg bengong.
Me: tak byk lah, siket jah tuh. Rendu lah sngt bongok.
Him: K fine. 
Me: Wer tiru. K fine.
Him: Marah sngt kea sampai cakap pown takmao tengok muka bie? Meluat sngt dah?
Me: Payah meluat. 
Him: Dah tuh?
Me: Takda apa laa.
Him: Dahdah lah kowt. 
Me: Adoi, nk tergelak pulak dah :D
Him: hoho, nk serius konon. Payah lah bbie nih. HAHA
Me: pedia hg? Org nk tergelak pasal laen, werrr,
Him: cecey, HAHA. Marah lagi?
Me: Tadi mara lah, skang kureng dah. HAHA ;D

HAHA, mcm apa kan? Settle sng jah. HAHA, aku payah lah nk marah lama lama. Aku hangin kejap jah, pastuh cool balek. Gpown bnd kecik, kalau macam kes haritu pasal sorg pmpuan gedik nieh mmg mental gila lah masatu. Tak bertegoq brp hari dgn dea. HAHA! :D Eh btw, aku couple dgn dea dah 3bulan 2mggu lebih lebih. Lama jugk. Lama lagi dari err dari Yusry. HAHA! Kbye :D






No comments:

Post a Comment