Thursday 8 March 2012

Not in mood -,-


Riny aku gadoh dgn Pown, mmg best pown gadoh nieh kan? Bnd kecik pown buley gadoh. Dea susah nk mengalah skang, asyik nk aku jah yg mengalah. haih, mampos jugk. Bila dah gadoh nie, tahu pulak dea nk pujok aku, call aku 6, 7 kali. Tp aku tak pickup, malas. Aku if gadoh mmg takan pickup dah call, call p lah byk mana pown mmg takan pickup. Gpown biaq dekat dea laa, sapa suroh mula dulu en. If dea call lagi malam nie kea apa, mmg aku takan pickup. biaq lah esok p skola masam muka dua dua. Mampoih p. Aku malas tao dak, bnd remeh pown buley gadoh amendaaa -.- tadi dekat skola baru sweet, nie gadoh pulak. Mmg kelia noh? haih, bie oh bie. Aku still pertahan relay kita sbb sayang weh. Sbb sayang, kalau tak sayang dah lama kowt aku.... haih, takpa kbye -,-

No comments:

Post a Comment