Monday 30 April 2012

Things just got complicated.


Hey stalkers! :) How was your day? Dah a week sy single. Yeah, single lah sngt kan? HAHA! Dah break but now Pon still dok pujok-2, ajak get back n blablabla. Hari Khamis haritu dea menangis pasal aku. Membe dea bgtao yg dea menangis. Aku cari dea, dea nk lari dari aku, tanak aku tgok dea menangis. But bila jmp, yeah ayaq mata bertakung. Hm serius aku tak suka tgok org yg aku syg menangis. Pasal aku lagi, haihh :/ Tapi kan, sepatotnya aku yg menangis bukn dea. Everything happen because of him. Takda lah suma salah dea, ada jugk siket tuh salah aku. Tp hm dea tuh aku dah byk kali bg pluang tp dea tak reti guna pluang tuh suma. Byk kali sngt bnd mcmnie jadi, serius aku dah tak tahan mmg aku syg dea tp smpai bila aku teros nk bagi muka en? Sampai bila? Im tired, seriusly. Aku dgn dea still cntct, baek mcm biasa tp tak cple balek. Aku tak ready nk terima dea balek, takot hati aku saket skali lagi. Serius aku takmao bnd yg sama berlaku. Aku nk get back pown, 6 7 kali aku pikir. But buad masa skang nie biar lah dulu. Hm tadi OTP kejap, then cakap cakap, aku perli dea apa suma then ntah mcm mana, once again he cryy :( Cepat sngt aa dea buley menangis. Rasa brslah suma ada tp hm org pmpuan nie bukn buley lmbot hati sngt nty laki pijak kpala aa. Biar lah dkat dea. Nty okay lah tuh. Aku dgn dea tak getback, im still single rite now. You have no idea how much i love you right? Seriusly, i love you so much Saiful Ikmal :( The words doesnt enough :'( ILOVEYOU. Kbye. 

No comments:

Post a Comment