Thursday 3 May 2012

The day :)


Hepy Bfday to someone that i love, someone that i still love. Yeah, Wan Mohd Saiful Ikmal :) Hepy Bfday sayang. Hope panjang umo & dmurahkn rezeki n hope bhagia dsmpg org tersayang. Nty if ada awex baru, jgn lupa kenalkan kayy? HAHA. Tadi dkat skola, ramai pakat wish bfday dea nie aa. Nk kata hot lettew -,- Hahaha :D Semlm adek dea ada text aku, 'Kak tak wish bfday abg kea?' Aku dah tido masatu, text adek angkt dea tuh tak reply laa. Then pukol 1 lebih aku terjaga. Aku call Pon, dea uff phone then just text lah. Then smbung tido, tadi pegi skola pagi pagi dah cari dea nk wish bfday. Tp tak jmp, ntah dudok mana -,- HAHA Then tyme nk turun pegi Dataran Hijrah, trsrmpk dgn dea tyme nk turun tangga.

Tiqah: Hepy bfday Pon. 
Me: Amoih hg. Aku dulu laa. HAHA Hepy bfday! :)
Him: :) 
Me: Awad uff phone semlm? Dah call nom 019 tuh tp dea uff phone plak. text jala. 
Him: Saja. Malas nk on. Nie demam nie. 
Me: Oh yeah? Demam lagi? Antibody lemahh. Demam sentiasa. 
Him: Haaa, nk buad mcm mana. 
Me: Keshiannn dea XD HAHA Dah demam p msok class. 
Him: Takmo. 
Me: Ketegaq. Takpa, nk turun. * pgg pp dea. HAHAH Bodo
Him: Yala syg. Weh tiqah. Masok gendang kea? 
Tiqah : haa. 
Him: Nie dea masok? 
Me: Dak. 
Him: Pastu turun buad apa?
Me: Tiqah suroh teman dea hihi :D
Him: Elok. teman lah smpai demam werr. * masatu ujan
Me: HAHA biaq aa werr. *Blah turun.

Tgok.. Ckap okay jah lagi. HAHA, break pown mcm tak break kan? Org pakat tny aku, cple balek kea dgn Pon? HAHA yeah saja pown cple kann. HAHA, jmp Pon kejap waktu rehat. Habeh rehat blah masok class, n aku sowh dea tggu aku waktu balek. HAHA -,- Then waktu balek tuh, ingtkn dea tak tggu coz aku tny membe-2 dea depa kata dea dah balek. Okay takpa, aku blah turun laa tgok dea tggu dkat Dewan Terbuka tuh. Ckap dgn dea kejap, pastu dea kata dea nk teman aku jalan balek. Aku pown, yeah okay laa. Jalan aa dgn dea, dok mengarot lebih. Then lalu depan class 1C, bebudak class tuh tgok aku dgn dea yala depa kenai dah coz haritu aku p class depa p serbu budak form1 kes Pon. First tyme okay. Sblom nie aku tak penah aih cple smpai p serbu-2 org. Dgn Pon nie jah aa. HAHA, last last salah org. HAHA bodo. Kesian budak tuh takot dgn aku aa, cuak tak sangga. Padahal aku tny rilek jaa, dea ingt aku nk boh penampaq kowt dkat dea yg smpai takot-2 segalaa. HAHA! Rilek lah adek naa? Kak nie rilek jah aihh. Takot apa taktao :) HAHA. jalan pny jalan then smpai dah, salam apa suma then dea blah. HAHA, weird rite? Tak cple, tp smpai salam salam, tman aku balek n blablabla laa. Org org yg tgok pown heran aa. HAHA! Kay, thats all. Tata :)

No comments:

Post a Comment