Monday 7 May 2012

Hihi ^^


Aku tukar lagu dkat blog nie. HAHA! Lagu Kosong, aa kak aku cakap lagu nie ada kena mengena dgn aku. Err yaka? Hm ada jugk lah siket. Hahah :D Taktao nk letak lagu apa so letak p lah lagu Kosong nie gpun ada kena mengena. HAHA! Hm eh btw, harini aku takpi skola. Malas malas & malas! Dgn balek pukol 3.30 nyaaa, better dok umah tido lagi bagos. HAHA takda la, gpon tadi pagi pegi buad passport, nextweek kite nk pegi Singapore dgn kakak kite Hihi, excited. Tak sabaq nie aa. HAHA! Hm, semlm Pon bebai dgn aku coz aku cakap aku takmo p skola harini. Mengada gila aa. Nk tinggay sehari jah pown, ngada ngada :D Susah jugk nk pujok balek tuh, yg dea dok cakap "Baby nk tinggal B :(" Aaa, mengada kan? bengong. Tampaq pala stg kowt. HAHA! Esok pown taktao lagi nk p kea dak? Hm, nk p kea dak taktao? Aku malas gila laaaa -,- If pakai tshirt p laa, if pakai baju skola tuhh err rasanya takpi dah. Malas nk iron doe. Tapi dah janji dgn Pon yg esok aku nk p, hm mcm mana? Haih tgok keadaan laa. HAHA okay laa thats all. Taktao nk ceta apa dah. Bye! Xoxo :*

No comments:

Post a Comment