Friday 11 May 2012

Im strong enough ;(


Pon nk pndh skola :'( Aaaaa, sedeyyyy :/ Nty dah takda sapa nk teman aku dkat skola, nk teman aku balek, nk mai dkat aku apa suma dah takda dah bnd nie suma lepas nie. Serius aku rasa kehlgn. Pon kena buang asrama, ada kes dkat asrama dgn membe-2 laen. Dea nk ulang alek jaoh, umah dea dkat Pdg Besaq. If dea pndh, boley jmp dkat luaq okay takpa tak kesah sngt. Nie tak, susah nk jmp. Hm, dea pndh nty kan relay aku dgn dea mcm mana? :( Aku takot relay aku tergantung mcmtu jaa. Takot nty dea pndh skola kan, dea jmp org laen. Aa tuh yg paling aku takot. Hm, serius aku sedey. Aku taktao nk ckap mcm mana lagi, aku speechless sngt-2 :'(

PS Bie ; Nty bila dah pindah jaga diri elok elok. Takmo curg bila dah masok skola baru, ingat janji-2 kita bie :(  Serius baby rasa kehlgn. Nty baby mesti rendu bie. Rendu nk gelak dgn bie, rendu nk merepek dgn bie, rendu nk ckap iloveyou dpan-2 bie. Hm :( Rendu saat-2 tuu suma. Dah takda sapa nk jaga baby dkat skola nanty. Hmm, taktao nk ckap apa lagi. Iloveyou :'( Okay bye :*

No comments:

Post a Comment