Friday 8 June 2012

Bie bengong :D


Lama kan aku tak update blog? Lama sngt ohh, hahaha XD Bukn apa, takda bnd nk story. Hm btw relay aku dgn Pon okay, haritu aku ada update ckap kami gadoh suma kan? Tp dah okay, malas nk update kata dah okay. Bukn apa, stg mao update kata okay, pastu gadoh plak pastu okay pastu gadoh plak. Mcm bodoh, hahaha -.- Tapi skrg okay lah, biasa lah sat okay sat tak okay. manada relay dok perfect sediaaaa. HAHA! Tp harini tak cntct lngsung, knp? aa dunno. Dea myb busy sbb esok kenduri kahwen abg dea, aku nk piy tp susah rumah yg dekat -.- Nk call segan, myb skang dok tgok bola kea apaa. Busy lah kowt. Tamao pikiaq bukn-2, stg jadi kowt laen. Beban palahotak. Hm btw dea dah tukaq skola. So starting from nextweek dea dah takda lagi dkat skola SMK Syed Alwi. Dea dah pindah. Pon mmg lah jenis smbg keling. Sat ckap nk pndh sat tamao pndh, tampaq pala bengong HAHA -.- Hari hari aku dkat skola akan jadi begitu bosann. Selalu waktu rehat dea akan mai dkat aku, slalu dgn dea, jadi apa apa dea dok backing. But now dah takda lagi. jadi apa apa lepas nie aku tanggung sesorg, takda lah sesorg. Ada sesetengah membe yg akan backing HAHA -.- Slalu suma dok harap dea but now dah takda lagi. Terasa something missing. Hm, im gonna miss him :'( Bie bengong, galak pndh, tumbok apa xboley. Dea pndh, apa dea buad dkat skola baru aku tak tahu, apa jadi dkat sana aku tak tahu, nk jadi apa apa takpa kita pasrah jah lepas nie. tp haritu dea ingatkn aku, dea ckap "Baby ingat oh. Nk dkat 7bulan dah." Dea kata mcmtu sbb takot aku curg, saja pon aku nk curg, haih insyaAllah dak. HAHA! Pastu aku ckap dkat dea "Baby sentiasa ingat. tak penah lupa. Bie ingatkn bnd nie dkat diri bie tuh." pastu dea ckap "Bie ingat laa, sbb tuh bie kata dkat baby." HAHA okay kena balek >< berubah dah kowt noh syg? :D HAHA takpa laa. Aku sayang hg walaupun hg dah agak byk kali lah jugk saketkan hati aku. Tp takpa, aku still sayang hg Bie :) Aku sabaq byk dgn hg, bukn sng aku nk sabaq mcmnie dgn laki, hahahaha XD Okay bye :)

No comments:

Post a Comment