Tuesday 22 May 2012

Holidayy ^^


Im just came back from Singapore. Pegi dgn Company kaka aku. Bos company kaka aku tuh kwn kpd ayah aku, depa geng superbikes. Malam rabu bertolak, pagi Khamis smpai JB. Bermalam dkat JB. Pagi Jumaat bertolak pegi USS. Tyme dkat USS mmg best, walaupun panas tp best sngt. Mmg osem laa. Bertolak pukol 8.30 mcmtu, tp biasa laa jem pukol 12 baru smpai USS. Tyme imigration Singapore crowded. Org ramai -,- HAHA, tyme imigration terasa mcm artis bak kata kak aku. HAHA bodo -,- Tyme smpai dkat USS snap pic apa suma, taley nk upload pic tunjuk dkat korg coz pic tuh suma ada dkat kaka aku.  Hee ^^ First smpai dkat USS masok bahagian Sci-Fi City, Transformers apa suma tuh, whoa osem gila. Best weh. Lepas klua pd Transformers tuh, pegi snap dkat robot apa suma tuh then ada psgn cple nie sowh snap pic dorg. Tlg lah snap sat kan :D HAHA! Then lepas tuh naek Rollercoaster Cylon. Ada dua, Cylon & Human. Nie dalam Transformers. At first suma org nak naek duadua, tp lepas naek yg Cylon tuh pakat tamao naek dah yg Human. Seram wehh, takot yg amat! Serius aku rasa mcm nk mati tyme naek Rollercoaster, tyme tuh aku dok pikir if belt terklua tuh mmg roh dah lah aku, taley jmp family aku apa suma dah. First tuh aku menjerit mcm org gila, then lepas tuh aku diam jah. Takot yg amat smpai sora tak terklua dah. HAHA! Turun pd Rollercoaster, otak bingung. Suma org mcm org bodo. Otak bingung! Rollercoaster tuh laju gila, pusing sana pusing sini mana otak xbingungnyaa. HAHA! Then lepas tuh pegi bahagian Ancient Egypt, masok yg Revenge Of The Mummy :D Best jugk yg nie, unik! Hee ^^ Lepas klua pada Mummy tuh, berpecah suma. Aku pegi Lost World dgn kaka aku jah, yg laen berpecah dah. Masok Jurassic Park, kena pakai baju hujan coz masok yg nie confirm basah. Baju hujan kaler oren lagi, nmpk dari jaoh kowt aa. mana malu pon -,- HAHA! Then lepas tuh pegi bahagian Far Far Away :D Masok Shrek 4D Adventure tuh. Then lepas klua dari Far Far Away, pegi Madagascar, naek boat. HAHA best jugk. Ktorg terlampau best kan, smpai Lunch pon tak! HAHA bengong :D Then pusing cari makanan yg halal then tyme tgah mencari tuh trsrmpk dgn geng geng Madagascar. HAHA! Penguin tuh comey Ololoh, geram jah aa tengok. Hee. Cari pny cari, xjmp mknan yg halal. Boley dikatakn ktorg pusing Universal tuh skali lagi laa cari mknan. Buang masa okay. Ada mknan halal dkat Egypt, tp dah tutop plak! Last kali jmp dkat Far Far Away, mkan dkat situ. Dgn kena speaking lagi, mana tak jem pon -,- HAHA! Ktorg dah pegi Far Far Away mula tuh, tp masatu tak terpikir nk cari mkanan suma. Tuh laa, pulun nk enjoy dulu. Buang masa kena pusing Universal lagi. HAHA, tidak nk masok Transformers lagi tp dah xsmpt coz masatu dah pukol 7 lebih. Sayang doeee :( Then ktorg jalan jalan, n masok kedai Universal Studio shoppin-2 sat, tp xshoppin byk pon coz mahal gila. HAHA! Then lepas tuh rest sat, penat oi berjalan rataa -,- Pukol 9.30 bertolak balek. Hihi. Then esok Sabtu tuh sblom bertolak balek sinie pegi Johor Premium Outlet. Shoppin dkat situ sat, then ada kostum bear dari kedai chocolate apa tah tuh klua dari kedai, dea mai dudok sblah kaka aku. Kaka aku takot. HAHA! Bengong, dea geli sbb bulu-2 tuh :D Yg aku dok pgg-2 dea, cubit-2 aa. Pgg-2 tgn suma, tarik telinga. HAHA! Kaka aku takot bear tuh lagi suka aa, galok jugk bear tuh pon. Tumbok stg aa. HAHA! Then tyme nk blah aku lambai-2 dkat dea. Hihi. Habeh shoppin suma, balek hotel. rehat kejap then mndi apa suma. Bertolak balek. Eh btw, ank bos kaka aku comel tao? Lelaki :D Kecik lagi, baru 5 tahun tp comel sngt-2. Geram doe. tyme dkat sana aku dok maen dgn dea, curi-2 ciom dea, dea mara aku. HAHA lawak :D Tyme aku otw nk pegi JPO tuh, trsrmpk dgn dea tyme dkat kaunter hotel tuh dea n family dea balek dulu. Maen dgn dea kejap, pastu bila aku ckap aku nk pegi dah. Dea xbg. Dea sembunyi tgn aku aa. Comel jaaa, haih geram mcm nk geget-2 jah ohh HAHA gila :D Anyway, tyme dkat USS mmg best. Rugi sapa yg xpegi lagi tuh, smpai skrg dok teringat tyme dkat sanaa. Hihi okay laa thats all. Bye peeps :)

No comments:

Post a Comment