Monday 8 October 2012

NOTHING.

Aku tak dapat dia. Aku dah mencuba, mmg tak putus-2 mencuba. Aku dah buat apa yg kengkwn aku suroh aku buat tp aku tak dapat dia. Dia ckap dia still syg EX dia, hm there was nothing i can do. Patah seribu bila dia ckap mcmtu. Malu pon ada, tp biar lah. At least dah mencuba kan, myb bukan rezeki aku. For the first time luah perasaan, for the first time kena reject. Mmg boleh dikatakn aku frust jugak ah. Sbb aku suka dia, but dia takda perasaan yg sama dkat aku. Sedih kan? Takpa lah, aku tak berharap apa-apa lagi dah dari dia skrg. Tak berharap apa-apa. Tp tuh lah perasaan nie tak boleh hlg lagi. Tp nanti insyaAllah hlg kot. Lepasnie mmg aku tanak luahkn dah perasaan dkat sesiapa. pendam lebih baik. Kalau luah, kena reject apa pon tak boleh kan? Seriusly, FRUST. Mmg org selalu ckap, tak salah kalau mencuba kan? Yeah, sy dah mencuba, sekali tak dapat, sy try lagi. Tak guna jugak kan? Kita try setengah mampos pon org tak nmpk, org tak boleh nmpk lagi. Sedih kot. Dah mencuba sangat. Aku tak nangis bila dia ckap tuh, tp hati nie rasa mcm sebak sngt & terpikir APA YG AKU BUAT SELAMA NIE? ORG TAK NAMPAK TYRA OII. Seriusly jujur skrg aku still ada perasaan. Aku pegi skolah pon rasa mcm haih ntahlah. Sukakan org, but org takda perasaan yg sama. Takpa lah, hati & perasaan org tak boleh paksa. Sy doakan awak dapat EX awak tuh balik. Thanks for being honest, insyaAllah sy akn hilangkan perasaan nie secepat yg mungkin. AS SOON AS POSSIBLE. Okay bye.

No comments:

Post a Comment