Wednesday 3 October 2012

Takdak tajuk ,

Haritu aku cakap aku tak perlukan lelaki, but now aku ada perasaan dekat seseorang. Bukan benda yg menggembirakn, but menyakitkan. Sukakn seseorang. Tak pasti perasaan dia sama mcam kita or tak. I JUST DON'T KNOW -.- Baru jaa start suka lelaki nie, dalam 2mngu 3mngu mcmtu. Membe-2 suruh BERTERUS TERANG but aku tak berterus terang aku just cakap bila dia tanya aku hari Senin haritu. Malas nak cerita in detail. Seriusly, i want him. Tak melawak k, im serius. Perasaan nie hadir dgn tetiba, aku buknnya suka pon ada perasaan sukakn seseorang nie sbb tao bukn nak dapat pun. Buat menyakitkan ada lah. So yeah, aku rasa mcm dia takda perasaan yg sama dekat aku. Ntahla, please weh. PROVE ME WRONG! Hm skrg just wait & see. Aku taktao nk cakap mcm mana lagi. Tggu jalah apa nak jadi. K lah, im not in mood. Bye.

No comments:

Post a Comment