Monday 14 May 2012

SPEECHLESS


Pon tak jadi pindah -,- HAHA smbg mcm keling lagi, ye dok? HAHA! Act silap, dea kena gantung asrama bukn kena buang. Hm so kena gntung 2mngu, skola jrg mai kes umah jaoh. Hm, eh btw now aku dgn Pon mcm err mslh siket. Aku dapat tao dea cple dgn org laen bulan 1. Masatu dea tgah cple dgn aku. Kelia dak perangai? Elok kan? Yah, aku mana saket hati pon. Setitik ayaq mata pon tak jatuh -,- Hahahaha :D Dpat tao ptg klmrin, nangeh pny nangeh then malam tuh okay siket, jadi blur speechless. Saket hati suma ada tp aku speechless apa yg aku plan nk ckap dkat dea tak terklua. Saket hati kejap pastu tak rasa apa sbb bnd mcmnie aku dah biasa so aku rasa normal. Dea dah slalu buad. Ptg kelmarin aku onl FB dea, then that girl anta chat 'Pon? Call ***** kea smlm? Sorry nset silent' Dea boley call girl tuh mlm tuh, dgn aku dea stkt buad call me back. Bagos tak? :) Aku nk onl FB dea kejap jah, pastu ntah la mcm mana Allah nk tunjuk dkat aku lah kowt aku tinggal laptop p basoh kasot mai mai tgok girl tuh anta mcmtu, aku baca chat depa sblom nie. Then ada girl tuh tny, 'hbgn kita mcm mana?' tyme tuh bulan 1 masatu aku tgah cple dgn dea. Dahsyat kan? Pastu aku tny girl tuh 'bila cple dgn Pon?' dea ckap 'cple awal tahun nie bulan 1' Whoaaa, serius perit gilaa. Aku tak tahan, aku nk break tp aku syg dea syg sngt tp tak guna kalau dok buad seksa diri kan? hm, ntahla. Aku buntu. Okay bye 

No comments:

Post a Comment